Cookies đŸȘ

Deze site gebruikt cookies waar we je toestemming voor nodig hebben.

Vereerd! Zo voelden wij ons toen ons werd gevraagd een filmproductie te maken om onze prachtige stad en provincie internationaal te promoten.

In deze film voor ESNS was onze missie om Groningen in beeld te brengen aan de hand van de 3 economische thema's ‘Energy, Health & Digital’. En dit te doen door gebruik te maken van een soundtrack van een opkomende band uit deze regio.

Onze voorkeur ging meteen uit naar ‘Them Dirty Dimes - Keep Diggin’. Door het uiterlijk van de leden, de energie van het nummer en de vele punchlines die bij onze beelden pasten, hoefden we daar geen twee keer over na te denken. We mogen gerust stellen dat het publiek verrukt was op het resultaat, en wij ook.

Companion Marketing Groningen
Type Creative commercial
Objective International promotion
Date January 2022
Location Groningen

< Previous mission

TRIP Advocaten

Next mission >

UMCG

Vragen? Bel +316 44 681 632 of stuur een e-mail naar enter@thebrandwagon.nl.

View case