Cookies 🍪

Deze site gebruikt cookies waar we je toestemming voor nodig hebben.

De Nederlandse industrie speelt een onmisbare rol in het halen van de klimaatdoelstellingen. Reden voor Gasunie om hun paradepaardje waterstof naar voren te schuiven als hoofdrolspeler in de energietransitie, en de industrie hiermee te benaderen.

Opdracht: ‘‘Bedenk en ontwikkel een campagne om de Nederlandse industrie te enthousiasmeren voor waterstof. Zet niet zozeer het product maar de gehele sector centraal, en speel in op de uitdagingen waar industrie-ondernemers tegenaan lopen in hun verduurzamingsproces.''

Uitwerking: Petra (actrice) is een Nederlandse industrie-ondernemer, die op het punt staat om haar onderneming te verduurzamen. Ze heeft alleen nog geen idee hóe. We kijken mee tijdens haar veldonderzoek langs 3 grote spelers uit de industriesector, die momenteel middenin de transitie zitten. Daarin krijgt zij antwoord op al haar vragen.

Mini-docs

Onderstaande mini-documentaires zijn treffende samenvattingen van de 3 bedrijfsbezoeken die Petra deed. Haar avontuur begon bij baksteenfabrikant Wienerberger. Daarna volgde het befaamde Tata Steel, en last but not least stond brandstofmaatschappij Synkero op de agenda.

Wienerberger

Tata Steel

Synkero

Companion Gasunie
Type - Campagnefilm
- mini-documentaire 3x
Objective Informatief en inspirerend
Date Februari 2023

< Previous mission

Marketing Groningen

Next mission >

Gemeente Groningen

Vragen? Bel +316 44 681 632 of stuur een e-mail naar enter@thebrandwagon.nl.

View case